Emma en de trui (vervolg)

Soms vallen de stukjes bij elkaar en kan je 'zotcontent' zijn over het geheel.
Ik bestelde bij Nosh deze sweaterstof met grafisch reliëf.
Eerlijk? Ik twijfelde of de kleur niet te zacht zou zijn.
Maar dan vond ik bij Veritas patches met vleugels om de stof te pimpen.
Helaas bleken het geen strijkapplicaties te zijn, maar flapjes voor aan de veters.
Naaien in plaats van strijken dan maar.



Aangezien ik enkel aan de randen naaide, was er plaats voor een veter. 
🙅

De stof rekt niet echt mee en deze keer bestelde ik geen boordstof mee.
Ik zocht een andere oplossing voor de hals en vond deze:
ik naaide een beleg en stikte nog eens door aan de buitenkant.


De trui past perfect bij de Bobbie blouse, maar ook bij de rimpelrok die ik maakte uit de andere kleur See you at six. Geen eigen blogbericht voor de rok. Het is gewoon een rimpelrok met de elastiek van dezelfde collectie. 





Patroon trui Emmatrui, binnenkort op deze blog.


Reacties

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!