Het is een vijfling!


Haha, denk nu maar niet dat ik je ga spammen met babyfoto's.
Ik ken ook helemaal geen vijflingkindjes.
Ik heb nu wel een vijfling t-shirts in huis.
Hoe dat kwam?
Wel, ik zag mijn stapel mooie tricot en dacht dat ik maar best eens iets kon maken met die stofjes.
Ik knipte eens een t-shirt en nog één.
En die werden goedgekeurd en gedragen.


Dus knipte ik in mooie stofjes hetzelfde patroon.
En plots hadden we vijf stuks erbij.


 Ik teken niet graag patronen over en gebruik ze graag opnieuw.
Dit keer heb ik wel rendement van mijn werk zeg.

Van links naar rechts:



Alle truitjes werden omgezoomd met de tweelingnaald aan de mouwen en de onderkant. De kraag is een opstaand stuk.
Naar een patroon uit een oude Ottobre.



Reacties

  1. Soms geven simpele dingen toch enorm veel voldoening he! Mooie serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chapeau voor al die tweelingnaaldstiksels! Dat houdt mij telkens tegen om T-shirtbandwerkjes te doen. De regentricot en de indiaanse zijn mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke exemplaren! Met de blauwe wasberenstof maakte ik jou babylegging! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, daar hebben wij nu echt eens gebrek aan, mooie longsleeves. Ik kan mezelf blijkbaar moeilijk bewegen tot het naaien van 'eenvoudige basisstukken' maar als ik dit zie moet ik me daar toch eens overzetten, want dit soort basics dat verkoopt de winkel niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof! Ik maakte onlangs ook longsleeves voor Lilith en Ernest, dat geeft zoveel voldoening want wordt echt veel uit de kast gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!! En idd, leuk als je patronen kan hergebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha, zo doe ik het ook! En een vijfling past gewoon bij een tweeling! Vooral als ze zo mooi zijn als bij jou.
    groetjes R

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit soort projecten maken mij altijd het blijste, die met die dieren kocht ik in katoen, maar nog steeds niet verwerkt.. Nu kwijl ik over de tricot versie, maar ik ben streng voor mezelf, eer ik de ander niet verwerkt heb mag ik niet aan de tricot.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie vijfling! Proficiat met de geboorte ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke, /praktische aanwinst ( = minder snel moeten wassen); maar ik kijk eerlijk gezegd het meest uit naar het begin van die rode foto die ik op FB zag....dat zou ook wel eens een shirt kunnen zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn hart sloeg een tel over toen ik de titel las :-)

    Mooi stapeltje, so very pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pakkende titel. Hihi. Ik MOEST wel verderlezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je vijfling, volgens mij gaat ze nog allemaal een mooie toekomst tegemoet :-)
    Hetzelfde patroon maar een andere uitstraling!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En met je mooie vijfling, ben je klaar voor korte mouwen weer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi! Wat een leuke stofjes op een rij. Ik haal daar ook voldoening uit, om patroontjes te hergebruiken, scheelt veel qua tijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi! Ooit lukt me dat ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die zijn leuk, seg! Ik zou er beter ook eens wat meer maken, want uiteindelijk dragen mijn zonen dit nog het meest van al.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige stofjes.
    Heerlijke exemplaren om veel plezier aan te beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi! Ben ook heel benieuwd naar het patroon uit Ottobre, want zou het ook graag maken.
    Weet je nog welke Oktober of hoe ik hieraan kan komen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!