Twinning the twins

Soms moet je erg snel zijn en bestellen als er een parel verschijnt in de webshops.
Bij Bambiblauw was ik net op tijd om deze sweatertricot te bestellen.
Ik begon met een trui uit eigen boek, 
en vond nog net genoeg stof om een rokje te maken.
Uit de reep die over bleef, maakte ik een haarband.




Toen de stukken op de tafel klaar lagen, en de meisjes thuis kwamen,
kreeg ik nog eens een 'OH' en meteen hadden ze elk wat in hun handen. 
En geen toeval, maar ik had het ook zo in gedachten, de verdeling.


















Patroon trui uit Stof voor durf het zelvers 2
patroon haarband
patroon rokje Isa uit LMV1 januari 2015

Reacties

  1. Wat een zotte fotoshoot :) Ik ben meestal degene die twijfelt tot het uitverkocht is, dat maakt dat mijn stoffenkast geen winkel is, maar ik soms toch wat jaloers kijk als ik pareltjes zie verschijnen. Maar bij Andrea Lauren sloeg ik ook mijn slag, soon to be blogged!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ! En zo'n toffe foto's! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ge-wel-dig!! En wat een verrassend leuk idee dat rokje :) Zou denken, sweattricot werkt niet, niks is minder waar!
    Hier ligt de stof ook klaar voor zo'n heerlijke sweater uit jouw boek vd jongste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twinning is winning ;-). Super leuke outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalige stof en zalige modellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n zotte foto's :-)
    Ik was er ook heel snel bij voor deze stof, té mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat ik deze Andrea Lauren aan me voorbij liet gaan. Hij is prachtig! En zo ook jouw creaties! De meisjes staan er zo mooi mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat complementeren ze elkaar leuk, zowel de kledingstukken als de meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind vooral die trui zeer zeer schoon met die combinatie met streepjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. echt heel mooi! jouw boek was ook reeds meerdere keren een inspiratiebron hier :-). Is het grijze T-shirt ook zelf gemaakt? zo ja, waar komt dat patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's van jouw twee modellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk stofje vond je en gelukkig kozen ze niet voor hetzelfde kledingstuk of je had wel een probleem. Echt knap gedaan, ook de haarband, leuk!
    En bovendien mooie foto's gemaakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe leuk! Het plezier spat er vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk!
    En wat een mooie foto's. Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk ook in combinatie met de streepjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie creaties! Ik was te laat voor het mooie stofje :-( Je maakt echt pareltjes voor je dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super! En wat een geweldige fotoshoot :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Och zeg, wat zijn dat grote meisjes! Het is inderdaad práchtige stof en je hebt er weer iets moois mee gemaakt :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je moet idd steeds snel zij. ... Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!