Lakentjes voor mini en maxi en winnaars!


Op Mona's bedje liggen zelfgemaakte lakentjes.
Ik toonde die al en die zijn hier favoriet.
Toen ik op de blogmeet een stukje stof won van Liesellove
dacht ik meteen aan lakentjes voor de mini. 





Knuffelhond Bas kreeg een heel mooi bed
Eentje waar ik al een jaar lang over nadacht of ik het zou kopen of niet.
Na een jaar van verlangen kon ik niet meer weerstaan en het bedje van Smallstuff kwam in huis.
Ik blij, meisjes blij en de knuffelhond horen we ook niet klagen.






Hij kreeg een matrasbeschermer in mint, net als baasje, en een kussentje en een donsdekentje.


Omdat ook poppen(of honden)lakentjes wel eens in de was moeten, werd er vervanging voorzien.



Het druppelkussen naaide ik na het zien van moois hier.





Geen hondenleven hier, die knuffels.




Ik vergat deze week de winnaars van de t-shirts bekend te maken.
Dat maak ik uiteraard goed!
De winnaars zijn gekozen, de pakjes liggen klaar. 
Winnaars mogen ons mailen. Het emailadres vind je in de rechterbalk.


T-shirt 1 gaat naar 
Anoniem Anoniem zei...
Ik zou graag nr 1 willen.
Thanks! dolder78@hotmail.com

T-shirt 2 gaat naar 
Blogger La Montagna Incantata zei...
Altijd leuk dat flocken, ik doe graag mee voor jongens t-shirt 1 of 2

T-shirt 3 gaat naar 
Blogger Liezel Possemiers zei...
Leuk! Ik waag een kans voir keuze 2, 3 en 6.



T-shirt 4 gaat naar 

Leuk! Ik krijg ook al zin om een cameo aan te schaffen! Ik doe mee, voor de zoon nr3 of voor de dochter nr 4.


T-shirt 5 gaat naar 

Anoniem zei...
Wat een supertshirt's hier hebben we 4 dames, waarvan alleen de jongste nog iets zou passen, doe een gok voor shirt 5 of 6. Gr. Marieke



T-shirt 6 gaat naar 

Blogger emmel-prutsemieke zei...
De laatste is de grappigste, en ik ken iemand die daar heeeel blij mee zou zijn.

Reacties

  1. Awel, dat bedje mag er zijn! Heel stijlvol en "echt".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon, den Bas wordt nogal verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepi, gewonnen! Hier gaat mijn dochtertje blij mee zijn! Ze heeft trouwens ook het bedje van smallstuff, maar nog geen lakentjes! Zal er eens werk van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de winnaars!En leuk lakentjes zeg!Ze worden nog al verwend bij jou,je dochters maar ook hun knuffels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jippie! Dankjewel! Mail verstuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jippie! Dankjewel! Mail verstuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zalig! Ik zie me dit ook nog maken binnen enkele jaren! Dan ga je als kind toch met veel plezier slapen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zou best knuffelhond willen zijn bij jullie ;-) !
    ...zegt dat genoeg????

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!